Problemen met inloggen - Privacybeleid

Problemen met inloggen - Privacybeleid

Jammer dat u problemen heeft met inloggen in HealthApp.
Hieronder staan een paar veelvoorkomende situaties met oplossingen.

-----

Moet ik akkoord gaan met het privacybeleid?

Ja. U moet akkoord gaan met het privacybeleid van HealthApp
als u HealthApp wilt gebruiken.
In het privacybeleid staat:
  1. welke gegevens wij gebruiken
  2. waarom wij deze gegevens gebruiken
U kunt het privacybeleid lezen op:

-----

Ik heb een ander probleem met inloggen

Jammer dat het u niet lukt om in te loggen en dat u in dit artikel geen oplossing heeft gevonden. Misschien vindt u een oplossing in een ander artikel. Klik daarvoor op deze link.
Anders willen we u vragen uw opmerking via ons feedbackformulier in te sturen. U kunt het formulier hier invullen.

Werkt HealthApp niet? Neem dan altijd direct contact op met uw huisarts.