Problemen met inloggen - DigID

Problemen met inloggen - DigID

Jammer dat u problemen heeft met inloggen in HealthApp.
Hieronder staan een paar veelvoorkomende situaties met oplossingen.

-----

Ik heb geen DigiD

DigiD is een digitale inlog.
Met DigiD kunnen wij uw account koppelen aan uw medisch dossier bij de huisarts.
Zonder DigiD kunnen wij u niet koppelen.
U kunt HealthApp dan niet gebruiken.
Meer informatie over DigiD staat op: https://www.digid.nl/.

Het lukt me niet om in te loggen met DigiD

DigiD heeft verschillende manieren om in te loggen.
U vindt deze manieren hier: https://www.digid.nl/inlogmethodes.
Werkt het nog steeds niet?
Dan kan het zijn dat DigiD een storing heeft.

Ik kan niet inloggen omdat DigiD een storing heeft

Soms heeft DigiD een storing.
Dan kunt u niet inloggen in HealthApp.
Wij kunnen dit niet oplossen.
Kijk voor meer informatie op de storingen-pagina van DigiD:
-----

Ik heb een ander probleem met inloggen

Jammer dat het u niet lukt om in te loggen en dat u in dit artikel geen oplossing heeft gevonden. Misschien vindt u een oplossing in een ander artikel. Klik daarvoor op deze link.
Anders willen we u vragen uw opmerking via ons feedbackformulier in te sturen. U kunt het formulier hier invullen.

Werkt HealthApp niet? Neem dan altijd direct contact op met uw huisarts.