Problemen met inloggen - DigID
Jammer dat u problemen heeft met inloggen in HealthApp.
Hieronder staan een paar veelvoorkomende situaties met oplossingen.
-----
Ik heb geen DigiD
DigiD is een digitale inlog.
Met DigiD kunnen wij uw account koppelen aan uw medisch dossier bij de huisarts.
Zonder DigiD kunnen wij u niet koppelen.
U kunt HealthApp dan niet gebruiken.
Het lukt me niet om in te loggen met DigiD
DigiD heeft verschillende manieren om in te loggen.
Werkt het nog steeds niet?
Dan kan het zijn dat DigiD een storing heeft.
Ik kan niet inloggen omdat DigiD een storing heeft
Soms heeft DigiD een storing.
Dan kunt u niet inloggen in HealthApp.
Wij kunnen dit niet oplossen.
Kijk voor meer informatie op de storingen-pagina van DigiD:
-----
Ik heb een ander probleem met inloggen
Jammer dat het u niet lukt om in te loggen en dat u in dit artikel geen oplossing heeft gevonden. Misschien vindt u een oplossing in een ander artikel. Klik daarvoor op deze link.
Anders willen we u vragen uw opmerking via ons feedbackformulier in te sturen. U kunt het formulier hier invullen.
Werkt HealthApp niet? Neem dan altijd direct contact op met uw huisarts.