Problemen met afspraken maken
Jammer dat u problemen heeft met afspraken via HealthApp.
Hieronder staan een paar veelvoorkomende situaties met oplossingen.
-----
Ik krijg een foutmelding als ik een afspraak wil maken
Het kan gebeuren dat u een foutmelding krijgt zoals op de afbeelding hieronder.
U kunt de afbeelding groter maken door erop te klikken:
Deze foutmelding betekent dat uw huisarts online afspraken via HealthApp heeft uitgezet.
Neem op een andere manier contact op met uw huisarts om een afspraak te maken.
Ik kan de knop "+ Afspraak" nergens vinden
De knop “+ Afspraak” staat boven het afsprakenoverzicht.
Kijk naar de afbeelding hieronder.
U kunt de afbeelding groter maken door erop te klikken.
De knop "+ Afspraak" is niet beschikbaar
Het kan zijn dat uw huisarts online afspraken via HealthApp heeft uitgezet.
U ziet de knop dan niet of u kunt deze niet gebruiken.
Wilt u toch een afspraak maken?
Neem dan op een andere manier contact op met uw huisarts.
Ik weet niet met welke zorgverlener ik een afspraak moet maken
Klik op het informatie-icoon (i).
Er opent dan een scherm met extra uitleg.
In dit scherm leest u bij welke zorgverlener u het beste een afspraak kunt maken.
U kunt de afbeelding groter maken door erop te klikken.
Ik kan geen datum of tijd vinden die mij uitkomt
Het kan zijn dat uw zorgverlener geen vrije tijd heeft op de datum of tijd die u wilt.
Is het belangrijk dat u een afspraak krijgt?
Neem dan direct contact op met uw huisartsenpraktijk.
- Bij spoed: bel uw huisarts.
- Bij levensgevaar: bel 112.
Ik krijg een melding dat mijn tijdstip bezet is geraakt
U ziet dan een melding zoals op de afbeelding.
U kunt de afbeelding groter maken door erop te klikken:

Waarschijnlijk was een andere patiënt ook een afspraak aan het maken
en heeft deze het tijdstip net vóór u gekozen.
Daardoor is het tijdstip vol.
Kies een ander tijdstip en probeer het opnieuw.
-----
Ik heb een ander probleem met afspraken maken
Jammer dat het u niet lukt om een afspraak te maken en dat u in dit artikel geen oplossing heeft gevonden. Misschien vindt u een oplossing in een ander artikel. Klik daarvoor op deze link.
Anders willen we u vragen uw opmerking via ons feedbackformulier in te sturen. U kunt het formulier hier invullen.
Werkt HealthApp niet? Neem dan altijd direct contact op met uw huisarts.