Problemen met inloggen - Praktijkselectie

Problemen met inloggen - Praktijkselectie

Jammer dat u problemen heeft met inloggen in HealthApp.
Hieronder staan een paar veelvoorkomende situaties met oplossingen.

-----

Mijn huisartsenpraktijk staat niet in de lijst

Kijk of u de naam van de praktijk goed heeft getypt.
Maak het veld leeg en typ de naam van uw praktijk opnieuw.

Ziet u uw praktijk nog steeds niet?
Bel dan uw huisarts. Vraag of u naar de juiste praktijk zoekt.

De lijst met huisartsenpraktijken is leeg

Heeft u iets in het veld getypt?
Kijk of u de naam goed heeft getypt.

De lijst laat pas resultaten zien als u meer dan 3 letters typt.
Maak het veld leeg en probeer opnieuw.

Ziet u uw praktijk nog steeds niet?
Bel dan uw huisarts. Vraag of u bij de juiste praktijk zoekt.

Ik krijg een melding dat ik niet ben ingeschreven bij de praktijk

Misschien bent u naar een andere huisarts gegaan.
Het systeem herkent u dan niet meer bij deze praktijk.

Bel uw huisarts. Vraag of u bij de goede praktijk zoekt.

-----

Ik heb een ander probleem met inloggen

Jammer dat het u niet lukt om in te loggen en dat u in dit artikel geen oplossing heeft gevonden. Misschien vindt u een oplossing in een ander artikel. Klik daarvoor op deze link.
Anders willen we u vragen uw opmerking via ons feedbackformulier in te sturen. U kunt het formulier hier invullen.

Werkt HealthApp niet? Neem dan altijd direct contact op met uw huisarts.